Airbus mimics antigravity UFO
Το φουτουριστικό Airbus μιμείται το σχεδιασμό αντιβαρύτητας των UFO.
Η Airbus με το bagel Airbus έχει καταθέσει ένα νέο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για ένα UFO που μοιάζει με αεροπλάνο, το οποίο μοιάζει να έχει βγει κατευθείαν από ταινία επιστημονικής φαντασίας. Το RT περιγράφει το ριζοσπαστικό σχέδιο της Airbus ως «αεροπλάνο κουλούρι» όπου οι επιβάτες κάθονται μέσα σε ένα δαχτυλίδι. Η Financial Times, η οποία ήταν η πρώτη που ανακοίνωσε το νέο σχέδιο σε μια ιστορία της 16 του Νοέμβρη, ανέφερε ότι το UFO -σαν σχήμα αντιμετωπίζει βασικά διαρθρωτικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι μηχανικοί αεροσκαφών για τα κυλινδρικά σχέδια.
Θα χρησιμοποιήσει στο νέο σχέδιο της η Airbus ένα παραδοσιακό σύστημα πρόωσης, όπως τα καύσιμα αεροπορίας, που αποτελεί σήμερα το πρότυπο για τα πολιτικά αεροσκάφη; Το UFO- σαν σχεδιασμός έχει περισσότερο νόημα αν η Airbus ετοιμαζόταν για ένα καινοτόμο μελλοντικό σύστημα πρόωσης για τον κλάδο των αερομεταφορών –την έλλειψη βαρύτητας.
Η αίτηση ευρεσιτεχνίας της Airbus λέει ότι το σχέδιο επιχειρεί να αντιμετωπίσει τα διαρθρωτικά προβλήματα που δημιουργούνται από το κυλινδρικό σχήμα του αεροσκάφους και πρέπει να ασχοληθεί με την τεράστια πίεση του αέρα στο μπροστά μέρος και στο πίσω:
Η παρούσα εφεύρεση προτείνει ένα αεροσκάφος, όπου η δομή που θα οριοθετεί το θάλαμο των επιβατών θα εκτείνεται πάνω από 360 μοίρες, γύρω από ένα χώρο που θα καθορίζει την εξωτερική δομή. Η εφεύρεση επιτρέπει στην δομή να είναι πιο ανθεκτική σε φορτία που προκαλούνται από την συμπίεση του θαλάμου, ενώ επιτρέπει να μειωθεί ή ακόμη και να αποφευχθεί η ανάγκη για ένα σφραγισμένο πυθμένα.
Η Αποφυγή «ενός σφραγισμένου πυθμένα» οδηγεί σε μια από τις πιο ριζικές διαφορές από τα συμβατικά αεροσκάφη, όπως η Financial Times περιγράφει βλέποντας το «ιπτάμενο ντόνατ»
«Τα διαγράμματα στο σχέδιο της αίτησης ευρεσιτεχνίας δείχνουν τους επιβάτες να εισέρχονται στο αεροσκάφος μέσω σκαλιών που οδηγούν μέχρι τις πόρτες διατεταγμένα γύρω από την τρύπα στη μέση του ντόνατ»
Οι ειδικοί της αεροπορίας είναι δύσπιστοι στο ότι είναι εφικτός ο σχεδιασμός του UFO. Ο Loren Thompson από το Lexington Institute, δήλωσε στην Financial Times: «Δεν έχω δει ποτέ κανείς να προτείνει κάτι τέτοιο σε ένα βαρύτερο από τον αέρα σύστημα”, ο σκεπτικισμός του Thompson είναι κατανοητός δεδομένων των τρεχουσών συστημάτων πρόωσης των καυσίμων για τον κλάδο των αερομεταφορών. Οπότε, μπορεί να είναι ένα εναλλακτικό σύστημα πρόωσης, το οποίο μπορεί να κάνει το σχέδιο της Airbus εφικτό;
Απόρρητες τεχνολογίες αντιβαρύτητας έχουν αναπτυχθεί κρυφά από στρατιωτικούς – εταιρικούς φορείς, αλλά φυλάσσονται από τον δημοσιότητα για πάνω από έξι δεκαετίες. Αποκαλύφθηκε το 1992, για παράδειγμα, ότι το Β-2 βομβαρδιστικό αεροπλάνο χρησιμοποιούσε ηλεκτροστατικά φορτία στα φτερά και την εξάτμισή του. Σύμφωνα με τους ειδικούς της αεροδιαστημικής, αυτή ήταν η επιβεβαίωση ότι το Β-2 χρησιμοποιούσε ηλεκτροβαρυτικές αρχές που στηρίζονται στο Biefeld-Brown Effect.
Το Biefeld-Brown Effect βασίζεται στην έρευνα του Thomas Townsend Brown ο οποίος το 1928 κέρδισε ένα δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για την πρακτική εφαρμογή του στο πώς τα υψηλής τάσης ηλεκτροστατικά φορτία μπορούν να μειώσουν το βάρος των αντικειμένων. Το Β-2 βομβαρδιστικό χρησιμοποιεί αρκετά υψηλές τάσεις για να μειώσει σημαντικά το βάρος του.
Αυτό δίνει την δυνατότητα στο Β-2 και άλλα απόρρητα οχήματα με έλλειψη βαρύτητας να εμφανίζουν χαρακτηριστικά πτήσης που φαίνεται να αψηφούν τους συμβατικούς τους νόμους της φυσικής.
Το 2002, ένα εσωτερικό σχέδιο της Boeing που ονομάζεται «έρευνα της βαρύτητας για προχωρημένους στον χώρο της πρόωσης» (GRASP) αποκαλύφθηκε στην αεροδιαστημική βιομηχανία. Ένα έγγραφο GRASP ενημέρωση που λαμβάνεται από την εβδομαδιαία Jane’s defense δήλωσε την θέση της Boeing: «Αν η τροποποίηση της βαρύτητας είναι πραγματική, θα αλλάξει ολόκληρη την αεροδιαστημική βιομηχανία»
Σύμφωνα με ένα βιβλίο του 2008 από τον Δρ Paul LaViolette, Μυστικά της Τεχνολογίας της αντιβαρύτητας, η Boeing ολοκλήρωσε μια ξεχωριστή απόρρητη μελέτη για τον αμερικανικό στρατό για την ηλεκτροβαρυτική πρόωσης πριν από τον Οκτώβριο του 2007. Η Boeing απερρίφθη στις προσπάθειές της να έχει αυτή την τεχνολογία κοινοποιημένη στον δημόσιο τομέα.
Το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας της Airbus για ένα UFO -σαν «ιπτάμενο κουλούρι» είναι το μέλλον του κλάδου των αερομεταφορών από την στιγμή που οι τεχνολογίες αντιβαρύτητας αναγνωριστούν στην δημόσια αρένα. Ίσως η Airbus ξέρει κάτι που δεν ξέρουμε, και ετοιμάζεται για ένα μέλλον, όπου “τα ιπτάμενα κουλούρια» θα γεμίσουν τους ουρανούς μας!
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου