Πρόκειται για την παραβολή του Ιησού με τον "κακό οικονόμο": Λουκάς 16.1-9
Ιδού τι λέει το κείμενο:
«Έλεγε δε (ο Ιησούς) προς τους μαθητές του και άλλην παραβολή: ένας άνθρωπος, ήτο πλούσιος και είχε διαχειριστή στην περιουσία του. Και αυτός ο διαχειριστής κατηγορήθηκε στον κύριο του, ότι του διασκόρπιζε και σπαταλούσε την περιουσία του. Και ο κύριος τον εφώναξε και του είπε• Τι είναι αυτό που ακούω εναντίον σου; Δώσε μου τώρα λογαριασμό της διαχείρισης σου, διότι (μ’ αυτά που ακούω) δεν ημπορείς πλέον να είσαι διαχειριστής μου. Είπε δε (από μέσα του) ο οικονόμος. Τι να κάνω τώρα, που μου αφαιρεί ο κύριός μου την διαχείριση; Να σκάβω δεν μπορώ, να ζητιανεύω ντρέπομαι. Ξέρω τι θα κάνω, για να με δεχθούν οι (άλλοι) άνθρωποι στα σπίτια τους, τώρα που μου αφαιρει την διαχείριση ο κύριός μου; Κάλεσε λοιπόν έναν-έναν χωριστά τους χρεοφειλέτες του κυρίου του, και είπε στον πρώτον: Πόσα χρεωστάς εσύ στον κύριό μου; Εκείνος απήντησε, εκατόν βαρέλια λάδι. Και του είπε ο διαχειριστής• Πάρε το γραμμάτιό σου, και κάθισε γρήγορα και γράψε ότι χρεωστάς πενήντα (τα μισά... κλοπή- 50 βαρέλια λάδι!) Έπειτα είπε σε άλλον• Εσύ πόσα χρωστάς; Εκείνος του απήντησε• Εκατό σακιά στάρι. Και ο διαχειριστής του είπε• Πάρε το γραμμάτιό σου, και γράψε ότι χρεωστάς ογδόντα». (κλοπή-κατάχρηση… 20 σακιά σιτάρι!)
Με κάποιον τρόπο, όλα αυτά τα έμαθε ο κύριός του, και θα περιμέναμε στην συνέχεια της παραβολής, να τιμωρηθεί ή τουλάχιστον να κατακριθεί η πράξη αυτού του θρασύτατου κλέφτη!
Για δείτε όμως τη συνέχεια:
«Και ο κύριος (το αφεντικό του κακού οικονόμου) παίνεψε τον άδικο αυτόν οικονόμο του, διότι στην περίσταση αυτήν ενήργησε άδικα μεν, αλλά συνετά (έξυπνα) για τον εαυτό του». Λουκάς 16.1-8.
Μέχρι εδώ βέβαια, όλα τα παραπάνω παράδοξα λόγια και αντιδράσεις, τα χρεώνετε ο "κύριος" της παραβολής, που τελικά παραδόξως με χαρά διαπιστώνει, πως έχει για διαχειριστή του, έναν έξυπνο κλέφτη που αντί τουλάχιστον να κλέβει υπέρ του αφεντικού του... αυτός για προσωπικό του όφελος έκλεβε ασύστολα το ίδιο το αφεντικό του!
Έτσι κι αλλιώς, αυτή η παραβολή είναι οπωσδήποτε "κουλή". Ο κύριος της παραβολής, δεν πρέπει να ήταν και πολύ στα καλά του. Προσέξτε γιατί... πρώτα θυμώνει και θέλει να τον διώξει, επειδή έφτασαν στ’ αυτιά του φήμες κακοδιαχείρισης του εκ μέρους του κακού οικονόμου του, αλλά όταν τελικά πράγματι διαπιστώνει ότι για ίδιον όφελος, δεν κλέβει άλλους αλλά τον ίδιο... παραδόξως ενθουσιάζεται, τον θεώρει έξυπνο και τον επαινεί!!! Ξέρετε πολλά τέτοια αφεντικά εσείς… ή μήπως κάτι άλλο θέλει να μας πει ο ποιητής;
Οι ερωτήσεις έρχονται αβίαστα. Γνωρίζετε εσείς πολλούς τέτοιους κυρίους, που μετά την διαπίστωση της θρασύτητας διαφθοράς του διαχειριστή τους, και την δόλια ιδιοτελή εξαργύρωση οφειλών, θα μπορούσε ποτέ να παινέψει τον διαχειριστή του; Από πότε η κατάχρηση ξένης περιουσίας και η προδοσία των προνομίων για ίδιον όφελος, είναι αξιέπαινη πράξη εξυπνάδας και σύνεσης… απ’ τους ιδίους του παθόντες;
Για να δούμε όμως πια θέση παίρνει τελικά ο ίδιος ο Ιησούς!
«Και εγώ (ο Ιησούς) σας λέω (σας συμβουλεύω): Κάμετε εις εαυτούς φίλους εκ του μαμωνά της αδικίας, για να σας δεχθούν…» Λουκάς 16.1-9.
Καμιά ασάφεια. Κάντε φίλους με άδικο χρήμα για να έχετε την τύχη του παραπάνω επαινετού και έξυπνου διαχειριστή! Κλέψτε τα αφεντικά σας όσο είναι καιρός, και αποκτήστε με τον άδικο αυτόν τρόπο (Μαμωνάς = χρήμα) σωτήριες σχέσεις με τους αντίπαλους των αφεντικών σας, ώστε όταν διωχθείτε απ' αυτούς… να σας δεχθούν οι άλλοι!
Παράξενη λοιπόν και ύπουλη συνταγή διαφθοράς πρότεινε ο αναμάρτητος Ιησούς!
Αβίαστο συμπέρασμα: Αν λόγω της ανικανότητα σου να διαχειριστείς τις υποχρεώσεις σου απειληθεί η υλική σου ευημερία … μπορείς να κλέψεις την περιουσία του αφέντη σου (π.χ. 1750 κιλά λάδι και 1000 κιλά σιτάρι, αυτές είναι οι βιβλικές αντιστοιχίες) και να την δωρίσεις στους αντιδίκους του!
Η καραμπινάτης αυτή κατάχρηση που εδώ βαφτίζεται "σύνεση", θα σου εξασφαλίσει την μελλοντική σου οικονομική επιβίωση, μέσα από τους νέους φίλους που θα κάνεις με τις θρασύτητες αυτές δωροδοκίες σου!
Να λοιπόν πως τα βολεύεις και σ’ αυτόν και στον άλλο κόσμο με καλοσχεδιασμένες κλοπές, κατάχρηση εξουσίας και δόλια δώρα!!"
Μπορείτε να βγάλετε εσείς άλλο συμπέρασμα;
Ο διάσημος θεολόγος και καθηγητής Κολιτσάρας, σε μια προσπάθεια να απαλύνει τις εντυπώσεις γράφει διαστρέφοντας βάναυσα το νόημα της παραβολής: «μιμηθείτε τον τρόπον της ενέργειας του άδικου οικονόμου. Όσοι έχετε μεγάλες περιουσίες, (Μα… εδώ η παραβολή δεν λέει για τις δίκες τους περιούσιες, αλλά των αφεντάδων τους…) οι οποίες κατά κανόνα αποκτώνται με αδικίες, αφού μετανοήσετε, κάμετε με τα χρήματα αυτά της αδικίας καλά έργα. (για να τα επιστρέψουν στους παθόντες ουτε κουβέντα) Αποκτήσατε φίλους με τας αγαθοεργίας σας, ώστε οι φίλοι σας αυτοί να σας υποδεχθούν εις την αιωνία ζωή, όταν φύγετε από τον κόσμο αυτόν». Λουκάς 16.3-9. Καινή Διαθήκη κατά Κολιτσάρα και Βάμβα.
Όπως καταλαβαίνετε όσα λογοτεχνικά ακροβατικά κι αν κάνει ο Κολιτσάρας, η αλήθεια παραμένει ξεκάθαρη και αποκαλυπτική: Κλέψτε, εξαπατήστε, δωροδοκήστε! Μη σας μπερδεύουν τα ερμηνευτικά σχόλια του Κολιτσάρα, διότι "μετανοήστε" δεν σημαίνει επιστρέψτε τα κλεμμένα στους παθόντες (δηλαδή επανορθώστε) αλλά χρησιμοποιήστε τα για τους σκοπούς της πίστης σας. Έτσι η απλή συνταγή είναι: κλέψτε τους άπιστους και χρησιμοποιήστε τα υπέρ της πίστης. Κι όλα αυτά… κατ’ ευθείαν από το στόμα του αποθεωθέντος Ιουδαίου Χριστού!
Να λοιπόν η κρυφή επεκτατική δύναμη του χριστιανισμού! Η μυστική ατμομηχανή που σέρνει το τρένο των αφελών πιστών, που ξέρει πολύ καλά, και τι κάνει και που πάει! Αυτός είναι και ο λόγος που δεν θα ακούσετε ποτέ την παραβολή αυτή στις εκκλησιές.
Το περιεχόμενο της παραπάνω παραβολής είναι η πεμπτουσία της διαφθοράς!
Ουσιαστικά πρόκειται για τον ορισμό της διαφθοράς που είναι:
«Διαφθορά: επί υπαλλήλων, η δωροδοκία»! Λεξικό Σταματάκου.
«Γενικά, διαφθορά είναι η κατάχρηση της εξουσίας από τους… υπαλλήλους. Συνήθως η κατάχρηση έγκειται στην παράνομη, συνήθως μυστική, απόκτηση ιδιωτικής περιουσίας ή αποκόμιση κάποιου άλλου ιδιωτικού οφέλους»! Βικιπαίδεια.
Θέλετε κι άλλες μυστικές συνταγές πλουτισμού;
Διαβάζουμε λοιπόν ένα άλλο εδάφιο που λέει: «Αποκριθείς δε ο Ιησούς είπεν• Αληθώς σας λέγω, δεν είναι ουδείς όστις, αφήσας οικίαν ή αδελφούς ή αδελφάς ή πατέρα ή μητέρα ή γυναίκα ή τέκνα ή αγρούς ένεκεν εμού και του ευαγγελίου, και δεν θέλει λάβει εκατονταπλασίονα τώρα εν τω καιρώ τούτω, οικίας και αδελφούς και αδελφάς και μητέρας και τέκνα και αγρούς… και εν τω ερχομένω αιώνι ζωήν αιώνιον. Λουκάς 10.29-30
Προσέξτε κάτω απ’ τις δακρύβρεχτες απώλειες περί αδελφών και συγγενών… πως κρύβει τις υλικές υποσχέσεις (σε οικίες και αγρούς) και πως ανάμεσα στις τόσες (σάλτσες για) πνευματικές θυσίες, πως ακριβώς καταφέρνει να υπόσχεται ξεκάθαρα, ότι όποιος τον υπηρετήσει θα εκατονταπλασιάσει τα υλικά του αγαθά, όχι… στον άλλο κόσμο, αλλά "τώρα, εν τω καιρώ τούτω"!
Το μήνυμα είναι ξεκάθαρο σ' αυτόν που διαβάζει προσεκτικά! Όποιος αφήσει λοιπόν ένα σπιτάκι, θα αποκτήσει πολυκατοικίες και όποιος αφήσει έναν αγρό, θα γίνει μεγάλος γαιοκτήμονας! Πότε; Τώρα εν τω καιρό τούτω… χώρια το "όνειρο" της αιώνιας ζωής εν τω ερχομένω αιώνι…! Ξυπνάτε… εδώ είναι όλα πεντακάθαρα γραμμένα!
Αν λοιπόν στους παραπάνω αγρούς και τις οικοδομές προσθέσετε και την προτεινόμενη συνταγή άπατη του πανούργου οικονόμου, που παρά την ξεδιάντροπη εξαπάτηση και δωροδοκία… αντί για κατάκριση εισπράττει επαίνους καταλαβαίνετε ότι μπροστά μας έχουμε έναν μυστικό μισθοφορικό στρατό οπλισμένο με αδιάντροπη διάθεση κατάχρησης κλοπής και ασύδοτου πλουτισμού!
Αυτά όπως καταλαβαίνεται δεν τα μαθαίνουν, ουτε οι φοιτητές της θεολογικής ούτε ο κατώτερος κλήρος, αλλά είναι κοινός τόπος για τους υψηλόβαθμους ιερείς, που κάνουν ταμείο, ακλουθώντας τις "άγιες" μυστικές συνταγές πλουτισμού της διεφθαρμένης εβραϊκής Βίβλου!
Δεν είναι καθόλου τυχαίο λοιπόν που η παγκόσμια οικονομική εξαθλίωση άρχησε από την εκχριστιανισμένη Δύση. Ο χριστιανισμός και συγκεκριμένα ο ιδρυτής της, ο ίδιος ο Ιησούς Χριστός, παρέδωσε στους μυημένους μαθητές του την αποδοτικότατη μέθοδο του πλέον ασύδοτου οικονομικού επεκτατισμού (καπιταλισμού) και αυτός είναι ο πραγματικός εισηγητής, εμπνευστής και ιδρυτής του σύγχρονου ανθρωποφάγου καπιταλισμού!
Η οικονομική διαφθορά λοιπόν, έχει ιστορική προέλευση τον ίδιο τον ιδρυτή του χριστιανισμού.
Το πράγμα είναι απλό: Οι πολλοί και οι αμύητοι θα μιλούν για αγάπες και λουλούδια και οι λίγοι και μυημένοι θα υπονομεύουν συστηματικά τις οικονομίες των εθνών!
Βάλτε λοιπόν καλά στη φαρέτρα (μνήμη) των ερωτήσεών σας και του απελευθερωτικού σας αγώνα από την χριστιανική υποκρισία, τα δυο αυτά εδάφια. Λουκάς 16.9 και Μάρκος 10.30.
Καταλαβαίνετε τώρα γιατί όλοι οι επαγγελματίες της πίστης έχουν αμύθητες περιουσίες και οι ρασοφόροι και μη κήρυκες της πτωχείας είναι πάμπλουτοι;!
-----------------
Υστερόγραφο:
Μετά απ’ αυτό ο Ιησούς δεν μπορεί να θεωρηθεί αναμάρτητος, αφού ξεκάθαρα συστήνει την κατάχρηση και την κλοπή ξένης περιουσίας. Στην ερώτηση του λοιπόν: «τις ελέγχει με περί αμαρτίας» Ιωάννης 8.46. Απαντούμε ευθέως: εμείς σε ελέγχουμε, για προτροπή στην διαφθορά! Αν παρ’ όλα αυτά κάνουμε λάθος πρέπει κάποιος να μας το υποδείξει!
Φυσικά δεν είναι καθόλου λίγες οι φορές, που διάφοροι θεολόγοι αποπειράθηκαν να διαψεύσουν τις πικρές κριτικές μου θέσεις. Κάθε φορά βέβαια, σε μένα ήταν φανερός ο πανικός τους, γιατί το επιχειρούσαν επιλεκτικά μόνο σε ακραίες και ελαφρά τεκμηριωμένες καταγγελίες μου. Επειδή όμως και ο ίδιος έχω μεγάλη απορία για το τι απαντούν επιτέλους σ’ τόσο καυτές καταγγελίες όπως οι παραπάνω, τους παρακαλώ να μπουν στον κόπο, να πάρουν θέση στο συγκεκριμένο άρθρο... Αν δεν το κάνουν, θα πει ότι δεν έχουν καμία οδό διαφυγής, και τα συμπεράσματά μας είναι ολόσωστα.
Περιμένω λοιπόν με ενδιαφέρον τις τοποθετήσεις τους!
Ιδού τι λέει το κείμενο:
«Έλεγε δε (ο Ιησούς) προς τους μαθητές του και άλλην παραβολή: ένας άνθρωπος, ήτο πλούσιος και είχε διαχειριστή στην περιουσία του. Και αυτός ο διαχειριστής κατηγορήθηκε στον κύριο του, ότι του διασκόρπιζε και σπαταλούσε την περιουσία του. Και ο κύριος τον εφώναξε και του είπε• Τι είναι αυτό που ακούω εναντίον σου; Δώσε μου τώρα λογαριασμό της διαχείρισης σου, διότι (μ’ αυτά που ακούω) δεν ημπορείς πλέον να είσαι διαχειριστής μου. Είπε δε (από μέσα του) ο οικονόμος. Τι να κάνω τώρα, που μου αφαιρεί ο κύριός μου την διαχείριση; Να σκάβω δεν μπορώ, να ζητιανεύω ντρέπομαι. Ξέρω τι θα κάνω, για να με δεχθούν οι (άλλοι) άνθρωποι στα σπίτια τους, τώρα που μου αφαιρει την διαχείριση ο κύριός μου; Κάλεσε λοιπόν έναν-έναν χωριστά τους χρεοφειλέτες του κυρίου του, και είπε στον πρώτον: Πόσα χρεωστάς εσύ στον κύριό μου; Εκείνος απήντησε, εκατόν βαρέλια λάδι. Και του είπε ο διαχειριστής• Πάρε το γραμμάτιό σου, και κάθισε γρήγορα και γράψε ότι χρεωστάς πενήντα (τα μισά... κλοπή- 50 βαρέλια λάδι!) Έπειτα είπε σε άλλον• Εσύ πόσα χρωστάς; Εκείνος του απήντησε• Εκατό σακιά στάρι. Και ο διαχειριστής του είπε• Πάρε το γραμμάτιό σου, και γράψε ότι χρεωστάς ογδόντα». (κλοπή-κατάχρηση… 20 σακιά σιτάρι!)
Με κάποιον τρόπο, όλα αυτά τα έμαθε ο κύριός του, και θα περιμέναμε στην συνέχεια της παραβολής, να τιμωρηθεί ή τουλάχιστον να κατακριθεί η πράξη αυτού του θρασύτατου κλέφτη!
Για δείτε όμως τη συνέχεια:
«Και ο κύριος (το αφεντικό του κακού οικονόμου) παίνεψε τον άδικο αυτόν οικονόμο του, διότι στην περίσταση αυτήν ενήργησε άδικα μεν, αλλά συνετά (έξυπνα) για τον εαυτό του». Λουκάς 16.1-8.
Μέχρι εδώ βέβαια, όλα τα παραπάνω παράδοξα λόγια και αντιδράσεις, τα χρεώνετε ο "κύριος" της παραβολής, που τελικά παραδόξως με χαρά διαπιστώνει, πως έχει για διαχειριστή του, έναν έξυπνο κλέφτη που αντί τουλάχιστον να κλέβει υπέρ του αφεντικού του... αυτός για προσωπικό του όφελος έκλεβε ασύστολα το ίδιο το αφεντικό του!
Έτσι κι αλλιώς, αυτή η παραβολή είναι οπωσδήποτε "κουλή". Ο κύριος της παραβολής, δεν πρέπει να ήταν και πολύ στα καλά του. Προσέξτε γιατί... πρώτα θυμώνει και θέλει να τον διώξει, επειδή έφτασαν στ’ αυτιά του φήμες κακοδιαχείρισης του εκ μέρους του κακού οικονόμου του, αλλά όταν τελικά πράγματι διαπιστώνει ότι για ίδιον όφελος, δεν κλέβει άλλους αλλά τον ίδιο... παραδόξως ενθουσιάζεται, τον θεώρει έξυπνο και τον επαινεί!!! Ξέρετε πολλά τέτοια αφεντικά εσείς… ή μήπως κάτι άλλο θέλει να μας πει ο ποιητής;
Οι ερωτήσεις έρχονται αβίαστα. Γνωρίζετε εσείς πολλούς τέτοιους κυρίους, που μετά την διαπίστωση της θρασύτητας διαφθοράς του διαχειριστή τους, και την δόλια ιδιοτελή εξαργύρωση οφειλών, θα μπορούσε ποτέ να παινέψει τον διαχειριστή του; Από πότε η κατάχρηση ξένης περιουσίας και η προδοσία των προνομίων για ίδιον όφελος, είναι αξιέπαινη πράξη εξυπνάδας και σύνεσης… απ’ τους ιδίους του παθόντες;
Για να δούμε όμως πια θέση παίρνει τελικά ο ίδιος ο Ιησούς!
«Και εγώ (ο Ιησούς) σας λέω (σας συμβουλεύω): Κάμετε εις εαυτούς φίλους εκ του μαμωνά της αδικίας, για να σας δεχθούν…» Λουκάς 16.1-9.
Καμιά ασάφεια. Κάντε φίλους με άδικο χρήμα για να έχετε την τύχη του παραπάνω επαινετού και έξυπνου διαχειριστή! Κλέψτε τα αφεντικά σας όσο είναι καιρός, και αποκτήστε με τον άδικο αυτόν τρόπο (Μαμωνάς = χρήμα) σωτήριες σχέσεις με τους αντίπαλους των αφεντικών σας, ώστε όταν διωχθείτε απ' αυτούς… να σας δεχθούν οι άλλοι!
Παράξενη λοιπόν και ύπουλη συνταγή διαφθοράς πρότεινε ο αναμάρτητος Ιησούς!
Αβίαστο συμπέρασμα: Αν λόγω της ανικανότητα σου να διαχειριστείς τις υποχρεώσεις σου απειληθεί η υλική σου ευημερία … μπορείς να κλέψεις την περιουσία του αφέντη σου (π.χ. 1750 κιλά λάδι και 1000 κιλά σιτάρι, αυτές είναι οι βιβλικές αντιστοιχίες) και να την δωρίσεις στους αντιδίκους του!
Η καραμπινάτης αυτή κατάχρηση που εδώ βαφτίζεται "σύνεση", θα σου εξασφαλίσει την μελλοντική σου οικονομική επιβίωση, μέσα από τους νέους φίλους που θα κάνεις με τις θρασύτητες αυτές δωροδοκίες σου!
Να λοιπόν πως τα βολεύεις και σ’ αυτόν και στον άλλο κόσμο με καλοσχεδιασμένες κλοπές, κατάχρηση εξουσίας και δόλια δώρα!!"
Μπορείτε να βγάλετε εσείς άλλο συμπέρασμα;
Ο διάσημος θεολόγος και καθηγητής Κολιτσάρας, σε μια προσπάθεια να απαλύνει τις εντυπώσεις γράφει διαστρέφοντας βάναυσα το νόημα της παραβολής: «μιμηθείτε τον τρόπον της ενέργειας του άδικου οικονόμου. Όσοι έχετε μεγάλες περιουσίες, (Μα… εδώ η παραβολή δεν λέει για τις δίκες τους περιούσιες, αλλά των αφεντάδων τους…) οι οποίες κατά κανόνα αποκτώνται με αδικίες, αφού μετανοήσετε, κάμετε με τα χρήματα αυτά της αδικίας καλά έργα. (για να τα επιστρέψουν στους παθόντες ουτε κουβέντα) Αποκτήσατε φίλους με τας αγαθοεργίας σας, ώστε οι φίλοι σας αυτοί να σας υποδεχθούν εις την αιωνία ζωή, όταν φύγετε από τον κόσμο αυτόν». Λουκάς 16.3-9. Καινή Διαθήκη κατά Κολιτσάρα και Βάμβα.
Όπως καταλαβαίνετε όσα λογοτεχνικά ακροβατικά κι αν κάνει ο Κολιτσάρας, η αλήθεια παραμένει ξεκάθαρη και αποκαλυπτική: Κλέψτε, εξαπατήστε, δωροδοκήστε! Μη σας μπερδεύουν τα ερμηνευτικά σχόλια του Κολιτσάρα, διότι "μετανοήστε" δεν σημαίνει επιστρέψτε τα κλεμμένα στους παθόντες (δηλαδή επανορθώστε) αλλά χρησιμοποιήστε τα για τους σκοπούς της πίστης σας. Έτσι η απλή συνταγή είναι: κλέψτε τους άπιστους και χρησιμοποιήστε τα υπέρ της πίστης. Κι όλα αυτά… κατ’ ευθείαν από το στόμα του αποθεωθέντος Ιουδαίου Χριστού!
Να λοιπόν η κρυφή επεκτατική δύναμη του χριστιανισμού! Η μυστική ατμομηχανή που σέρνει το τρένο των αφελών πιστών, που ξέρει πολύ καλά, και τι κάνει και που πάει! Αυτός είναι και ο λόγος που δεν θα ακούσετε ποτέ την παραβολή αυτή στις εκκλησιές.
Το περιεχόμενο της παραπάνω παραβολής είναι η πεμπτουσία της διαφθοράς!
Ουσιαστικά πρόκειται για τον ορισμό της διαφθοράς που είναι:
«Διαφθορά: επί υπαλλήλων, η δωροδοκία»! Λεξικό Σταματάκου.
«Γενικά, διαφθορά είναι η κατάχρηση της εξουσίας από τους… υπαλλήλους. Συνήθως η κατάχρηση έγκειται στην παράνομη, συνήθως μυστική, απόκτηση ιδιωτικής περιουσίας ή αποκόμιση κάποιου άλλου ιδιωτικού οφέλους»! Βικιπαίδεια.
Θέλετε κι άλλες μυστικές συνταγές πλουτισμού;
Διαβάζουμε λοιπόν ένα άλλο εδάφιο που λέει: «Αποκριθείς δε ο Ιησούς είπεν• Αληθώς σας λέγω, δεν είναι ουδείς όστις, αφήσας οικίαν ή αδελφούς ή αδελφάς ή πατέρα ή μητέρα ή γυναίκα ή τέκνα ή αγρούς ένεκεν εμού και του ευαγγελίου, και δεν θέλει λάβει εκατονταπλασίονα τώρα εν τω καιρώ τούτω, οικίας και αδελφούς και αδελφάς και μητέρας και τέκνα και αγρούς… και εν τω ερχομένω αιώνι ζωήν αιώνιον. Λουκάς 10.29-30
Προσέξτε κάτω απ’ τις δακρύβρεχτες απώλειες περί αδελφών και συγγενών… πως κρύβει τις υλικές υποσχέσεις (σε οικίες και αγρούς) και πως ανάμεσα στις τόσες (σάλτσες για) πνευματικές θυσίες, πως ακριβώς καταφέρνει να υπόσχεται ξεκάθαρα, ότι όποιος τον υπηρετήσει θα εκατονταπλασιάσει τα υλικά του αγαθά, όχι… στον άλλο κόσμο, αλλά "τώρα, εν τω καιρώ τούτω"!
Το μήνυμα είναι ξεκάθαρο σ' αυτόν που διαβάζει προσεκτικά! Όποιος αφήσει λοιπόν ένα σπιτάκι, θα αποκτήσει πολυκατοικίες και όποιος αφήσει έναν αγρό, θα γίνει μεγάλος γαιοκτήμονας! Πότε; Τώρα εν τω καιρό τούτω… χώρια το "όνειρο" της αιώνιας ζωής εν τω ερχομένω αιώνι…! Ξυπνάτε… εδώ είναι όλα πεντακάθαρα γραμμένα!
Αν λοιπόν στους παραπάνω αγρούς και τις οικοδομές προσθέσετε και την προτεινόμενη συνταγή άπατη του πανούργου οικονόμου, που παρά την ξεδιάντροπη εξαπάτηση και δωροδοκία… αντί για κατάκριση εισπράττει επαίνους καταλαβαίνετε ότι μπροστά μας έχουμε έναν μυστικό μισθοφορικό στρατό οπλισμένο με αδιάντροπη διάθεση κατάχρησης κλοπής και ασύδοτου πλουτισμού!
Αυτά όπως καταλαβαίνεται δεν τα μαθαίνουν, ουτε οι φοιτητές της θεολογικής ούτε ο κατώτερος κλήρος, αλλά είναι κοινός τόπος για τους υψηλόβαθμους ιερείς, που κάνουν ταμείο, ακλουθώντας τις "άγιες" μυστικές συνταγές πλουτισμού της διεφθαρμένης εβραϊκής Βίβλου!
Δεν είναι καθόλου τυχαίο λοιπόν που η παγκόσμια οικονομική εξαθλίωση άρχησε από την εκχριστιανισμένη Δύση. Ο χριστιανισμός και συγκεκριμένα ο ιδρυτής της, ο ίδιος ο Ιησούς Χριστός, παρέδωσε στους μυημένους μαθητές του την αποδοτικότατη μέθοδο του πλέον ασύδοτου οικονομικού επεκτατισμού (καπιταλισμού) και αυτός είναι ο πραγματικός εισηγητής, εμπνευστής και ιδρυτής του σύγχρονου ανθρωποφάγου καπιταλισμού!
Η οικονομική διαφθορά λοιπόν, έχει ιστορική προέλευση τον ίδιο τον ιδρυτή του χριστιανισμού.
Το πράγμα είναι απλό: Οι πολλοί και οι αμύητοι θα μιλούν για αγάπες και λουλούδια και οι λίγοι και μυημένοι θα υπονομεύουν συστηματικά τις οικονομίες των εθνών!
Βάλτε λοιπόν καλά στη φαρέτρα (μνήμη) των ερωτήσεών σας και του απελευθερωτικού σας αγώνα από την χριστιανική υποκρισία, τα δυο αυτά εδάφια. Λουκάς 16.9 και Μάρκος 10.30.
Καταλαβαίνετε τώρα γιατί όλοι οι επαγγελματίες της πίστης έχουν αμύθητες περιουσίες και οι ρασοφόροι και μη κήρυκες της πτωχείας είναι πάμπλουτοι;!
-----------------
Υστερόγραφο:
Μετά απ’ αυτό ο Ιησούς δεν μπορεί να θεωρηθεί αναμάρτητος, αφού ξεκάθαρα συστήνει την κατάχρηση και την κλοπή ξένης περιουσίας. Στην ερώτηση του λοιπόν: «τις ελέγχει με περί αμαρτίας» Ιωάννης 8.46. Απαντούμε ευθέως: εμείς σε ελέγχουμε, για προτροπή στην διαφθορά! Αν παρ’ όλα αυτά κάνουμε λάθος πρέπει κάποιος να μας το υποδείξει!
Φυσικά δεν είναι καθόλου λίγες οι φορές, που διάφοροι θεολόγοι αποπειράθηκαν να διαψεύσουν τις πικρές κριτικές μου θέσεις. Κάθε φορά βέβαια, σε μένα ήταν φανερός ο πανικός τους, γιατί το επιχειρούσαν επιλεκτικά μόνο σε ακραίες και ελαφρά τεκμηριωμένες καταγγελίες μου. Επειδή όμως και ο ίδιος έχω μεγάλη απορία για το τι απαντούν επιτέλους σ’ τόσο καυτές καταγγελίες όπως οι παραπάνω, τους παρακαλώ να μπουν στον κόπο, να πάρουν θέση στο συγκεκριμένο άρθρο... Αν δεν το κάνουν, θα πει ότι δεν έχουν καμία οδό διαφυγής, και τα συμπεράσματά μας είναι ολόσωστα.
Περιμένω λοιπόν με ενδιαφέρον τις τοποθετήσεις τους!
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου