Η είδηση της κυκλοφορίας του νέου προϊόντος της αυστραλιανής
εταιρείας Credit Card Finder, έχει κάνει το γύρο του κόσμου, απασχολώντας τα
διεθνή ΜΜΕ, μεταξύ άλλων και την γαλλική Liberation.
Η iBag αναλαμβάνει να πράξει αυτό που πολλοί άνθρωποι αδυνατούν να κάνουν από μόνοι τους: να ελέγξουν την καταναλωτική μανία τους, συνηθέστερη μορφή της οποίας είναι το λεγόμενο «ψυχαναγκαστικό ή παρορμητικό shopping».
Σύμφωνα με δημοσιεύματα στους ιστότοπους addictions about.com και invitromagazine.gr:
Ο εθισμός στα ψώνια, ή αλλιώς οι ψυχαναγκαστικές αγορές, είναι μία από τις πιο διαδεδομένες εξαρτήσεις. Είναι μια διαταραχή, που υποθάλπεται από τη διαφήμιση και το marketing, υποδεικνύοντας τι είναι αυτό που θα μας κάνει ευτυχισμένους, ενώ ο την ίδια στιγμή ο υπερκαταναλωτισμός έχει γίνει μέτρο κοινωνικής αξίας.
Ο εθισμός στο shopping, δεν είναι καινούργια διαταραχή, αν και έχει πάρει ανεξέλεγκτες διαστάσεις τις τελευταίες δεκαετίες. Αναγνωρίστηκε ως διαταραχή στις αρχές του 19ου αιώνα και αναφέρεται επισήμως ως ψυχιατρική διαταραχή, στις αρχές του 20ου.
Σχεδόν όλοι μας σε κάποιο βαθμό ψωνίζουμε, όμως, μόνο το περίπου 6% του πληθυσμού των ΗΠΑ, έχει πραγματικό εθισμό στα ψώνια. Το φαινόμενο καταγράφεται συνήθως σε ανθρώπους στο τέλος της εφηβείας και την πρώιμη ενήλικη ζωή, ενώ συχνά συνυπάρχει με άλλες διαταραχές, όπως η χρήση ουσιών, οι διατροφικές διαταραχές, οι διαταραχές διάθεσης και άλλες ακόμα, όπως είναι οι αγχώδεις, ελέγχου των παρορμήσεων και οι διαταραχές προσωπικότητας.
Για όλους αυτούς τους λόγους και με σκοπό την αντιμετώπιση της παθογενούς συμπεριφοράς, που πλήττει ολοένα και μεγαλύτερα τμήματα του παγκόσμιου πληθυσμού, η αυστραλιανή εταιρεία κατασκεύασε μία κομψή τσάντα χειρός, η οποία κλείνει αυτόματα μόλις ανιχνεύσει σημάδια ψυχαναγκαστικής αγοραστικής μανίας του ιδιοκτήτη της, μειώνοντας τα υπερβολικά, αχρείαστα έξοδα.
Πώς λειτουργεί αυτή; Τα μικροτσίπ που περιέχονται στο εσωτερικό της τσάντας προειδοποιούν μέσω φωτεινών σημάτων τον ιδιοκτήτη της ότι έχει εισέλθει στην «ζώνη υψηλής επικινδυνότητας», κλείνοντας αυτόματα και εμποδίζοντας έτσι τον «μανιακό» αγοραστή να βγάλει την πιστωτική του κάρτα.
Η λειτουργία της όμως δεν περιορίζεται σε αυτό: επιπλέον, στέλνει αυτομάτως sms στους κοντινούς ανθρώπους (συζύγους, συγγενείς κ.α.) του εθισμένου, ξεμπροστιάζοντάς τον.
Παρακολουθήστε το βίντεο που ακολουθεί:
Η iBag αναλαμβάνει να πράξει αυτό που πολλοί άνθρωποι αδυνατούν να κάνουν από μόνοι τους: να ελέγξουν την καταναλωτική μανία τους, συνηθέστερη μορφή της οποίας είναι το λεγόμενο «ψυχαναγκαστικό ή παρορμητικό shopping».
Σύμφωνα με δημοσιεύματα στους ιστότοπους addictions about.com και invitromagazine.gr:
Ο εθισμός στα ψώνια, ή αλλιώς οι ψυχαναγκαστικές αγορές, είναι μία από τις πιο διαδεδομένες εξαρτήσεις. Είναι μια διαταραχή, που υποθάλπεται από τη διαφήμιση και το marketing, υποδεικνύοντας τι είναι αυτό που θα μας κάνει ευτυχισμένους, ενώ ο την ίδια στιγμή ο υπερκαταναλωτισμός έχει γίνει μέτρο κοινωνικής αξίας.
Ο εθισμός στο shopping, δεν είναι καινούργια διαταραχή, αν και έχει πάρει ανεξέλεγκτες διαστάσεις τις τελευταίες δεκαετίες. Αναγνωρίστηκε ως διαταραχή στις αρχές του 19ου αιώνα και αναφέρεται επισήμως ως ψυχιατρική διαταραχή, στις αρχές του 20ου.
Σχεδόν όλοι μας σε κάποιο βαθμό ψωνίζουμε, όμως, μόνο το περίπου 6% του πληθυσμού των ΗΠΑ, έχει πραγματικό εθισμό στα ψώνια. Το φαινόμενο καταγράφεται συνήθως σε ανθρώπους στο τέλος της εφηβείας και την πρώιμη ενήλικη ζωή, ενώ συχνά συνυπάρχει με άλλες διαταραχές, όπως η χρήση ουσιών, οι διατροφικές διαταραχές, οι διαταραχές διάθεσης και άλλες ακόμα, όπως είναι οι αγχώδεις, ελέγχου των παρορμήσεων και οι διαταραχές προσωπικότητας.
Για όλους αυτούς τους λόγους και με σκοπό την αντιμετώπιση της παθογενούς συμπεριφοράς, που πλήττει ολοένα και μεγαλύτερα τμήματα του παγκόσμιου πληθυσμού, η αυστραλιανή εταιρεία κατασκεύασε μία κομψή τσάντα χειρός, η οποία κλείνει αυτόματα μόλις ανιχνεύσει σημάδια ψυχαναγκαστικής αγοραστικής μανίας του ιδιοκτήτη της, μειώνοντας τα υπερβολικά, αχρείαστα έξοδα.
Πώς λειτουργεί αυτή; Τα μικροτσίπ που περιέχονται στο εσωτερικό της τσάντας προειδοποιούν μέσω φωτεινών σημάτων τον ιδιοκτήτη της ότι έχει εισέλθει στην «ζώνη υψηλής επικινδυνότητας», κλείνοντας αυτόματα και εμποδίζοντας έτσι τον «μανιακό» αγοραστή να βγάλει την πιστωτική του κάρτα.
Η λειτουργία της όμως δεν περιορίζεται σε αυτό: επιπλέον, στέλνει αυτομάτως sms στους κοντινούς ανθρώπους (συζύγους, συγγενείς κ.α.) του εθισμένου, ξεμπροστιάζοντάς τον.
Παρακολουθήστε το βίντεο που ακολουθεί:
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου