Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2015

Θέλησα μια μέρα να ψάξω τον εαυτό μου

Ρώτησα τους γύρω μου και εκείνοι μου είπαν το πώς με έβλεπαν.

Στράφηκα στους φίλους, αλλά εκείνοι μου είπαν το πώς με περίμεναν.

Συνάντησα τους γονείς μου, αλλά εκείνοι μου είπαν το πώς με ονειρεύτηκαν.

Γύρισα στο ταίρι μου, αλλά εκείνο μου είπε το πώς με ήθελε.

Ζήτησα από την κοινωνία μου και εκείνη μου είπε το πώς να μην είμαι.

Ρωτώντας και ψάχνοντας, βρήκα ένα καθρέπτη.

Και γνωρίζοντας εμένα στο είδωλο, μέσα του είδα και τους γύρω μου, τους φίλους μου, τους γονείς, το ταίρι και την κοινωνία όλη!

Ο νους ειναι ενας καθρεπτης.

Ο καθρεπτης αντανακλα οτι ειναι γυρω του,αλλα δεν κρατα τιποτα για τον
εαυτο του.

Αν ομως ο καθρεπτης ειναι...σκονισμενος, διαστρεφει την εικονα!

Ειναι αληθεια πως στον καθρεπτη ειναι ολα αναποδα αλλα χωρις αυτον δεν
δεν θα μπορουσαμε να δουμε τον εαυτο μας.

Ας ειμαστε λοιπον ευγνωμονες στον καθρεπτη,που μας αποκαλυπτει μονο
την την εξωτερικη μας εμφανιση..!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου