Τετάρτη 17 Ιουνίου 2020

Μην ξεχνάς να φορτίζεις την καρδιά σου με όνειρα

Υπάρχουν στιγμές που δεν χαμογελάω.

Έρχονται βραδιές που κλαίω ασταμάτητα, που η καρδιά μου χτυπάει δυνατά για όλα εκείνα που προσδοκά να ζήσει. Φοβάται. Φοβάται μήπως έχει ονειρευτεί παραπάνω από ότι έπρεπε. Φοβάται μήπως όλα είναι απλά ένα όνειρο και δεν καταφέρει να τα γευτεί πραγματικά.

Τέτοιες στιγμές προσπαθώ να την ηρεμήσω (αν και είναι πολύ δύσκολο).

Διαβάζοντας βιβλία, την τοποθετώ σε καινούργιες ιστορίες. Αλλάζω τα συναισθήματά της και προσπαθώ να την παραπλανήσω. Εγώ φταίω άλλωστε που η καρδιά μου είναι τόσο αχόρταγη για καινούργιες εμπειρίες και ξεχωριστά μονοπάτια. Της έχω δώσει πολλά όνειρα. Τι θα κάνω αν δεν πραγματοποιηθούν; Αυτό φοβάμαι και φοβάται περισσότερο!

Αυτές τις στιγμές η ανάσα μου γίνεται κοφτή και γρήγορη. Ξυπνάω από τον ύπνο μου με ταχυπαλμία. Προσπαθώ να ηρεμήσω την καρδιά μου και αυτή με την σειρά της, να καλμάρει την ανάσα μου. Της δίνω χρόνο και της ανοίγω τις πόρτες προς το εσωτερικό της. Της δείχνω εικόνες αγαπημένων προσώπων που την φορτίζουν με ενέργεια και σιγά- σιγά γαληνεύει.

Καμιά φορά η φόρτιση είναι τόσο μεγάλη που θέλει να τρέξει επιτόπου μέσα στη μαύρη νύχτα, να αγκαλιάσει τους γλυκούς ανθρώπους που φορτίζουν το μεγαλύτερο κομμάτι της μπαταρία της. Και μόνο στην σκέψη, χαμογελάει.

Το καστράκι της ζωής μου είναι γεμάτο ρωγμές και μπαλώματα. Υπάρχουν φορές που απελπίζομαι, που θυμώνω και θυμώνει και η καρδιά μου, που κοπιάζει τόσο πολύ για το οτιδήποτε.

Συνεχίζω όμως να ονειρεύομαι και να γεμίζω την καρδιά μου όσο περισσότερο μπορώ. Όσο δύσκολο και να είναι μερικές φορές να αποβάλλω τις ανησυχίες της καρδιάς μου ή να προσθέσω ένα ακόμα δωμάτιο στο καστράκι της ζωής μου. Θα συνεχίζω να ονειρεύομαι και να ταξιδεύω την καρδιά μου.

Κάθε μέρα μαθαίνω όλο και περισσότερο για την ζωή. Θέλω η καρδιά μου να αισθάνεται, ακόμα και αν πληγώνεται δεν θέλω να σταματήσει να ονειρεύεται. Θέλω να είναι ελεύθερη. Ελεύθερη να μαγεύεται και να αισθάνεται στο έπακρο. Θέλω να συνεχίσω να ονειρεύομαι.
Εσύ;

Μπορεί να σου φαίνονται κουταμάρες όλα αυτά που είπα παραπάνω, αλλά μην αφήνεις την καρδιά σου χωρίς όνειρα επειδή φοβάσαι την αποτυχία τους. Ονειρέψου μαζί της και πάλεψε για την υλοποίηση του δικού σου μαγικού κάστρου.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου