Σάββατο 16 Μαΐου 2020

Επόμενη μέρα: “Πώς είναι να μην ξέρεις τι σου ξημερώνει;”

Πολύ δημιουργικό θα σας απαντήσω. Εδώ χρειάζεται πραγματικά να αναλογιστούμε τη φράση που υποστηρίζει “η σταθερότητα δε φέρνει απαραίτητα ανάπτυξη” και να δούμε αυτή την αναγκαστική “παύση” σαν μια ευκαιρία να πάρουμε δυνάμεις, ανάσες, να ανασυγκροτηθούμε, να αναλογιστούμε τις δυνάμεις μας και να ξαναμπούμε στο παιχνίδι με περισσότερη θετικότητα και σιγουριά πως θα τα καταφέρουμε. Η διαφορά είναι πως αυτή τη φορά δεν θα είμαστε σίγουροι για τους όρους αλλά και τις διαδικασίες και τους κανόνες που θα αλλάζουν συνέχεια.

Και τι θα κάνουμε; Πώς θα συνεχίσουμε; Πώς θα ξεπεράσουμε τους φόβους μας; Μέχρι πού μπορούμε να ονειρευτούμε; Να σχεδιάσουμε; Να προσδοκούμε;

Μέχρι εκεί που μπορούμε και αντέχουμε όπως κάναμε και πριν.

Ναι, άλλαξαν τα δεδομένα, φυσικά και τα επακόλουθα, και σίγουρα δεν είναι να τα αγνοεί κανείς. Όμως αν βγούμε λίγο από την εικόνα και δούμε αυτό που τελικά η ίδια η ζωή ορίζει ως συνθήκη όσο ζούμε και αναπνέουμε σ’ αυτή τη γη, τίποτα, ποτέ δεν ήταν δεδομένο.

Οι αλλαγές, τα απρόσμενα, οι δυσκολίες, οι προκλήσεις, οι αναποδιές δεν ήταν πάντα μέσα στη ζωή μας; Υπήρξε ποτέ όρος που έλεγε αν τα κάνουμε όλα σωστά θα έχουμε άλλη μεταχείριση; Άλλη έκβαση; Άλλη πορεία; Όχι, υπήρξε όμως και θα υπάρχει πάντα το υπέροχο δυναμικό του καθενός μας που πιθανώς κανείς μας δεν αξιοποιεί στο έπακρο.

Η ερώτηση λοιπόν στα σημερινά δεδομένα δεν είναι “πώς θα είναι η επόμενη μέρα” ή “πότε θα επανέλθουμε στην κανονικότητα” αλλά “τι είναι αυτό που ενώ ξέρω πως το έχω δεν το έχω ακόμα δοκιμάσει υπέρ μου”, ” τι είναι αυτό που ενώ ξέρω πως θα μου κάνει καλό δεν έχω τολμήσει να εφαρμόσω”;

Σε αυτή την εποχή ζούμε!

Στην εποχή που χρειάζεται τάχιστα να αναλάβουμε δράση και να αρχίσουμε να πειραματιζόμαστε, να ρισκάρουμε, να δοκιμάζουμε. Μεγάλο ποσοστό ανθρώπων ασχολήθηκαν αυτή την περίοδο με την αυτοβελτίωση, την προσωπική φροντίδα, την επιμόρφωση.

Ασχοληθήκαμε με τον εαυτό μας, την ανακάλυψη, την αυτογνωσία και όλοι μας με ένα τρόπο, τώρα περισσότερο από ποτέ, χρειάζεται να “ξεβολευτούμε” και να επιστρατεύσουμε αυτή τη γνώση για να κάνουμε την καθημερινότητα και το μέλλον μας καλύτερο, θετικότερο, αποδοτικότερο. Με πράξεις, δράση, ενέργειες. Γιατί για κάθε σημερινή ή μελλοντική μας “δυσκολία” υπάρχει η απάντηση και η λύση μέσα μας.

Ας βγούμε λοιπόν από το “τι θα γίνει” κι ας μετακινηθούμε στο “ό,τι και να γίνει θα το αντιμετωπίσω”.

Από το “θέλω χρόνο” στο “έχω την ετοιμότητα ανά πάσα στιγμή”.

Από το “εγώ έτσι ήξερα” στο “θα δοκιμάσω άλλο τρόπο ή θα δημιουργήσω ένα νέο“.

Από το “μπορώ και μόνος-η μου” στο “ποιους έχω κοντά μου να συνεργαστούμε“.

Από το “δεν το έχω ξανακάνει” στο “ευκαιρία να το μάθω“.

Από το “έχασα αυτά που είχα” στο “είμαι ευγνώμων για αυτά που έχω“.

Ένα refresh στο mindset χρειαζόμαστε. Μια νοοτροπία ταυτισμένη με τη συνειδητοποιήση πως κάτι μοναδικό που είχαμε τότε, έχουμε και τώρα: Μία σταθερά, απίστευτη, μοναδική, ικανή, θαυματουργή που σε κάθε συνθήκη, σοκ και ανατροπή είναι εκεί να μας σηκώσει, να μας ανακουφίσει, να μας εμψυχώσει, να μας ενδυναμώσει, να μας πάει μπροστά: Ο ίδιος μας ο εαυτός και το μεγαλείο του.

Υπάρχουν πολλά ακόμα να δοκιμάσετε που ακόμα δεν έχετε τολμήσει.

Εμπιστευθείτε σας, και νιώστε ασφαλής γνωρίζοντας πως κάθε μέρα είναι μία “επόμενη μέρα”!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου