Δευτέρα 26 Αυγούστου 2019

Όσα θες να πεις και όσα θες να κρύψεις τα αποκαλύπτει η σιωπή σου

Δεν έχω μάθει να σωπαίνω παρά μόνο για σένα.
Γιατί εσύ ξέρεις και με διαβάζεις. Μπορείς να το κάνεις και στο έχω επιτρέψει εγώ.
Και αν τώρα δεν μιλώ είναι γιατί έτσι πρέπει, γιατί ξέρω ότι έτσι θες.
Μιλάνε οι ψυχές μας και αυτό αρκεί.
Είμαι εκεί και είσαι εδώ ανάμεσα σε χιλιάδες άλλους, όμως αισθάνομαι την αύρα σου ζεστή να με κυριεύει και να με γοητεύει, όπως τότε.
Δεν θέλω να σε αντικαταστήσει κάνεις, γιατί πρώτον κανένας δεν μπορεί να σε αντιγράψει και δεύτερον γιατί είσαι ο κρυφός μου παράδεισος.
Μου αρέσει να σε μαντεύω.
Ακόμα και όταν δεν μιλάς ξέρω τι θα έλεγες.
Διαβάζω το βλέμμα σου και το μυαλό σου.
Όταν σε κοιτώ και μόνο είναι σαν να ακούω τις σκέψεις σου και ας μη μου λες λέξη. Δεν μιλώ γιατί δεν θέλω να σπάσω την ήχο της σιωπής σου.
Όμως εγώ ξέρω να σε ακούω και να σε αισθάνομαι και ας μην μου λες λέξη καταλαβαίνω τα πάντα…
Η σιωπή σου μιλάει δυνατά στα αυτιά μου.
Το να αισθάνεσαι τον άνθρωπο σου σημαίνει πιο πολλά από το να βομβαρδίζεσαι με λόγια.
Το καταλαβαίνω όταν απλά σε κοιτώ και μου ανταποδίδεις ένα βλέμμα γεμάτο τρυφερότητα και σιγουριά ότι είσαι εδώ μόνο για μένα.
Είναι ακριβώς αυτό που χρειάζομαι, χωρίς τα λόγια σου, είναι σαν να μου λες να στηρίζομαι πάνω σου και με θωρακίζεις με την προστασία σου.
Όσα θες να πεις και όσα θες να κρύψεις τα αποκαλύπτει η σιωπή σου.
Ακόμα και όταν μου είσαι θυμωμένος.
Γιατί εγώ ξέρω και την διαβάζω τη σιωπή σου.
Νομίζω περισσεύουν τα λόγια όταν μιλάνε οι σιωπές μας.
Αυτή είναι και η μαγεία μας άλλωστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου