Σάββατο 1 Δεκεμβρίου 2018

Μπορώ πάντα να επιλέγω, οπότε είμαι εγώ πίσω από τις επιλογές μου

Αποτέλεσμα εικόνας για ερεβοκτονοσ Μπορώ πάντα να επιλέγω, οπότε είμαι εγώ πίσω από τις επιλογές μουΜπορώ είτε να φωνάζω για τα σκοτάδια, είτε να φροντίζω να τα φωτίζω.
Μπορώ να τρομάζω από τις σκιές, ή να ενθαρρύνομαι από το μέγεθός μου.
Μπορώ να μείνω για πάντα κάτω, ή να πάρω το χρόνο μου μέχρι να ξεκουραστώ.
Μπορώ να διαμαρτύρομαι για τα εμπόδια, ή να συνεχίζω τη διαδρομή μου.
Μπορώ να ανησυχώ για τα χαλασμένα μου παπούτσια ή να διαβαίνω ξυπόλυτος.
Μπορώ να αναπολώ, ή να σχεδιάζω.
Μπορώ να απαιτώ, ή να δημιουργώ.
Μπορώ να αισθάνομαι εγκλωβισμένος κάπου, ή να φύγω από εκεί.
Μπορώ να παρασύρομαι από τις στιγμές, ή να κρατώ στο νου μου τη μεγάλη εικόνα.
Μπορώ να παγώνω από το φόβο, ή να κινούμαι για να τον ξεπεράσω.
Μπορώ να λυπάμαι για τα ναυαγισμένα σχέδιά μου, ή να αναπροσαρμόζομαι με την πραγματικότητα.
Μπορώ να νιώθω τραγικός, ή να διαχωρίζω το ποιος είμαι από το τι έχω.
Μπορώ πάντα να επιλέγω, οπότε είμαι εγώ πίσω από τις επιλογές μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου