Τρίτη 3 Οκτωβρίου 2017

Ο ΑΓΝΩΣΤΟΣ

Αποτέλεσμα εικόνας για байрам саламов художникΝα, τώρα που είμαι ένας άγνωστος στον εαυτό μου,
στ όνομα του Θεού, τι θ απογίνω;
Δε λατρεύω το Σταυρό ούτε την ημισέληνο,
δεν είμαι χριστιανός ούτε Εβραίος
ούτε η ανατολή ούτε η δύση είναι το σπίτι μου,
δεν έχω συγγένεια ούτε με τον άγγελο
ούτε με το διάβολο
δεν είμαι φτιαγμένος από φωτιά ούτε από νερό
ούτε απο χώμα ούτε από ατμό,
δε γεννήθηκα μακριά στην Κίνα ούτε στο Σακίν
ούτε στη Βουλγαρία ούτε στην Ινδία
με τα πέντε ποτάμια
ούτε στο Ιράκ ούτε στο Κουρδιστάν μεγάλωσα
ούτε στον παράδεισο ούτε στην κόλαση
ούτε από την Εδέμ ούτε απ' το Ριζβάν έπεσα
ούτε από του Αδάμ τη γενιά κρατώ.
Σε μια χώρα, στην πιό απόμακρη,
μες σ' ένα δρόμο χωρίς ίχνη και σκιά,
ψυχή και σώμα μετουσιώνονται,
ζω στην ψυχή του Μοναδικού Αγαπημένου
αναγεννημένος.

Τζελαλεντίν Ρουμί

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου