Δευτέρα 28 Μαρτίου 2016

Τελευταία σκέψη

Και όταν έρθει η στιγμή αυτή, ξέρεις, της τελευταίας σου σκέψης, να μπορείς να πεις:

Ναι, έζησα, αγάπησα, πόθησα, έκλαψα, ένοιωσα, έδωσα και πήρα, αισθάνθηκα, βίωσα, χάρηκα και λυπήθηκα, συγχώρεσα και συγχωρέθηκα. Έζησα ελεύθερος, μέσα στα πλαίσια που μου έλεγε η φαντασία μου ότι μπορούσα να ζήσω. Έχτισα το μονοπάτι μου, μέσα στα πλαίσια του οράματός μου και το διάβηκα. Ήμουν ο αρχιτέκτονας της πορείας μου, γιατί πήγαινα εκεί που τα κύτταρά μου ήταν ευτυχισμένα. Έδωσα στους άλλους περισσότερη αξία ζωής, από αυτά που εγώ απόκτησα μέσα από αυτή τη συναλλαγή. Είμαι πλήρης, ευτυχής και ολοκληρωμένος.

Αν αυτή είναι η τελευταία σου σκέψη πριν κοιμηθείς, τότε χαμογέλα, η ζωή σου ανήκει. Αν αυτή είναι η τελευταία σου σκέψη πριν φύγεις, τότε χαμογέλα, έχεις ζήσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου