Δευτέρα 4 Ιανουαρίου 2016

Πατέρα θα με πεις...

-Δάσκαλε, σε βλέπω σαν Πατέρα μου.

-Βαρύς είναι ο τίτλος που θέλεις να με συνοδεύει παιδί μου.

Πατέρα θα με πεις, όταν η δημιουργία μου προάγει την ανθρωπότητα, δεν στερεί από αυτή.

Πατέρα θα με πεις, όταν σου έχω ανοίξει τα μάτια για να βλέπεις τις λύσεις, όχι όταν θα σου δίνω τις δικές μου λύσεις.

Πατέρα θα με πεις, όταν θα σου έχω διδάξει ότι η δύναμή σου είναι ίση και μεγαλύτερη από τη δική μου, όχι όταν θα στηρίζεσαι στη δική μου δύναμη.

Πατέρα θα με πεις, όταν θα με δεις στην πρώτη γραμμή να βοηθάω, και όχι στα μετόπισθεν να εξασφαλίζω τα συμφέροντά μου.

Πατέρα θα με πεις, όταν αυξάνεται η πλάση από όπου περνάω, και όχι όταν κλέβω από τη ζωή.

Πατέρα θα με πεις, όταν με δεις να αγωνίζομαι με οποιοδήποτε κόστος για τις λύσεις, και όχι όταν βολεμένος διαιωνίζω τα προβλήματα.

Πατέρα θα με πεις, όταν κανένα παιδάκι δεν θα υποφέρει σε αυτόν τον κόσμο, γιατί ο πατέρας φροντίζει όλα τα παιδιά του.

Μέχρι τότε, ένας άλλος ακόμη άνθρωπος θα είμαι για σένα.

Μέχρι τότε, ταπεινό θα κρατώ το βλέμμα μου προς εσένα, γιατί και εγώ, από τον Πατέρα επιζητώ να με φωτίζει.

Μέχρι τότε, ίσως για Πατέρα να με βλέπεις, γιατί δεν έχω καταφέρει να ξυπνήσω τον Πατέρα που και εσύ είσαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου