Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2016

Ο κοσμος ειναι γι'αυτους που γεννηθηκαν να τον κατακτησουν κι οχι γι'αυτους που ονειρευονται πως το μπορουν...

Πως να ξερω ποιος θα γινω, εγω που δεν γνωριζω ποιος ειμαι;

Να γινω αυτος που πιστευω πως ειμαι;

Αλλα πιστευω τοσα πραγματα!

Κι υπαρχουν τοσοι που νομιζουν πως ειναι το ιδιο ακριβως πραγμα - δε γινεται!

Ιδιοφυης; Αυτη τη στιγμη εκατο χιλιαδες εγκεφαλοι ονειρευονται πως ειναι ιδιοφυης οπως κι εγω....

Σε ποσες σοφιτες και μη σοφιτες στον κοσμο δεν υπαρχουν αιθεροβαμονες της ευφυιας;

Ο κοσμος ειναι γι'αυτους που γεννηθηκαν να τον κατακτησουν κι οχι γι'αυτους που ονειρευονται πως το μπορουν...

Αλλα ειμαι, κι ισως να ειμαι και για παντα, αυτος που βρισκεται στη σοφιτα, ακομη κι αν δε ζω σε μια θα μαι παντα εκεινος που δε γεννηθηκε γι'αυτο.

Κατακτουμε τον κοσμο πριν ακομα σηκωθουμε απ'το κρεββατι, αλλα ξυπναμε και ειναι αδιαφανης.

Και τι δε θα δινα για να ναι η ανοιξη ανθρωπος και να μπορω να σκεφτομαι πως θα κλαιγε γιατι εχασε το μοναδικο της φιλο.

Αλλα η ανοιξη δεν ειναι καποιο πραγμα, ειναι ενας τροπος του λεγειν...

Τιποτα δεν επιστρεφει, τιποτα δεν επαναλαμβανεται, γιατι ολα ειναι πραγματικα...

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου