Τετάρτη 1 Ιουλίου 2015

Δικό μου!

Το "δικό μου"!

Μιλάμε όλοι τόσο συχνά με όρους ιδιοκτησίας...

Το σώμα ΜΟΥ, τα παιδιά ΜΟΥ, το έμβρυο ΜΟΥ...

Θα κάνω ό,τι θέλω με αυτά!

Και μέσα στην άγνοια μας δεν κατανοούμε πως στην πραγματικότητα δεν γνωρίζουμε τίποτα για το τι είναι η ζωή, τι είμαστε εμείς οι ίδιοι, τι είναι η ψυχή, τι είναι αυτό το δώρο που όλοι έχουμε δεχθεί και δεν ξέρουμε πως να το διαχειριστούμε. Οι μεγαλύτεροι φιλόσοφοι έχουν αποτύχει να απαντήσουν σε αυτά τα ερωτήματα και όμως εμείς όχι μόνο συμπεριφερόμαστε σαν να γνωρίζουμε τι είναι αλλά "γνωρίζουμε" ότι είναι και ΔΙΚΑ ΜΑΣ.

Η αλαζονεία μας μας εμποδίζει από το να δούμε την απλή αλήθεια: Ότι είμαστε μέρος της Φύσης και πως σε αυτή χρωστάμε τα πάντα. Τίποτα δεν είναι «δικό μας». Ούτε καν το ίδιο μας το σώμα. Πόσο μάλλον ένα έμβρυο που μεγαλώνει μέσα μας επειδή η Φύση έτυχε και μας προίκισε με το δώρο της δημιουργίας ζωής.

Πάψε να σκέφτεσαι με όρους υποθηκοφυλακείου.

Και θα δεις πως όλα είναι ήδη δικά σου…

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου