Πέμπτη 11 Ιουνίου 2015

Αυτοί που έχουν γεμάτη ζωή, δεν ασχολούνται με τις ζωές των άλλων.

 -Και τότε, τι κάνεις γι αυτό!
-Τίποτα!
-Μα είσαι με τα καλά σου! Δεν θα κάνεις τίποτα;
-Όχι!
-Ξέρεις τι θα πουν για σένα; Πως θα σε χαρακτηρίσουν; Τι θα πω εγώ στον κόσμο; Ρεζίλι γίναμε! Είσαι τελείως αναίσθητος; Δεν μας σκέφτηκες καθόλου;
-Αν τη δική μου την αλήθεια, την λογάριαζα με το τι θα πει ο κόσμος, δική μου δεν θα έμενε για πολύ.
Ο κόσμος λέει για τους άλλους, γιατί δεν θέλει να κοιτάξει τη δικιά του κενότητα.
Αυτοί που έχουν γεμάτη ζωή, δεν ασχολούνται με τις ζωές των άλλων.
Το ποιοι θα με αποδεχτούν, και ποιοι θα με απορρίψουν, είναι δικό τους πρόβλημα, δεν μπορεί να αποτελεί μέτρο για τις αποφάσεις μου, επειδή το βράδυ που ξαπλώνω, εγώ κάνω τη σούμα της ημέρας μου.
Ούτε και οι συναισθηματικοί εκβιασμοί είναι αυτό που μου μετράει.
 Τη ζωή σου την ζεις, και πρέπει να σεβαστείς και τη δική μου την πορεία.
 Αν έχεις επιλέξει την ταραχή αντί για την εμπιστοσύνη, το φόβο αντί για την ενθάρρυνση, το τι νομίζεις αντί για την πραγματικότητά μου, τις ξύλινες ιδέες σου αντί για τα όνειρά μου, και την επιβεβαίωσή σου αντί για την ευτυχία μου, τότε κάτι πρέπει να αλλάξεις στον τρόπο που κάνεις τις επιλογές σου.

-Ναι, είναι αλήθεια!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου