Σάββατο 4 Απριλίου 2015

"Το Παν που εντός μας είσαι, Ζωή σώζε, Φως φώτιζε..."

«Όλα τα πλάσματα του κόσμου ας υποδεχτούν το άκουσμα του ύμνου. Άνοιξε γη· ας ανοίξουν για χάρη μου όλα της βροχής τα κλείστρα· δέντρα μη σείεστε.

Πρόκειται να ψάλω τον κύριο της κτίσης, το Παν και το Εν...
Ανοίξτε ουρανοί, άνεμοι σταθείτε. Αθάνατε κύκλε του Θεού, δέξου τα λόγια μου.

Γιατί πρόκειται να υμνήσω τον κτίστη των πάντων, αυτόν που στερέωσε τη γη και κρέμασε τον ουρανό, αυτόν που γλυκό νερό από τον ωκεανό ρύθμισε να υπάρχει στην κατοικημένη και την ακατοίκητη γη για τη διατροφή και τη δημιουργία όλων των ανθρώπων, αυτόν που ρύθμισε να φανερωθεί η φωτιά για κάθε χρήση των θεών και των ανθρώπων.

Όλοι μαζί ας τον εγκωμιάσουμε, αυτόν που υψώνεται πάνω από όλους τους ουρανούς, τον κτίστη όλης της φύσης.
Αυτός είναι ο οφθαλμός του νου κι αυτός ας δεχτεί το εγκώμιο των δυνάμεών μου. Δυνάμεις που εντός μου είστε, υμνείτε το Εν και το Παν.

Όλες οι δυνάμεις που είστε μέσα μου ψάλτε σύμφωνα με το θέλημά μου. Άγια Γνώση, από σε φωτισμένος και χάρη σε σένα υμνώ το νοητό φως και χαίρομαι με του νου τη χαρά.

Όλες οι δυνάμεις υμνείτε μαζί μου.

Κι εσύ, εγκράτεια, ψάλλε για χάρη μου. Δικαιοσύνη μου, μέσα από μένα ψάλλε το δίκαιο. Αλήθεια, ψάλλε την αλήθεια, Αγαθό, ψάλλε το αγαθό. Ζωή και Φως, από σας ξεκινά και σε σας καταλήγει το εγκώμιο.

Σ’ ευχαριστώ, Πατέρα, ενέργεια των δυνάμεων. Σ’ ευχαριστώ, Θεέ, δύναμη των ενεργειών μου. Ο Λόγος σου μέσα από μένα υμνεί εσένα.

Μέσα από μένα δέξου πίσω το Παν με το μέσο του Λόγου, σαν θυσία με λόγια.

Αυτά βοούν οι δυνάμεις που βρίσκονται μέσα μου. Υμνούν το Παν, τελούν το θέλημά Σου.

Η βουλή σου από σένα εξέρχεται και επιστρέφει σε σένα, το Παν. Δέξου απ’ όλα τα όντα θυσία με λόγια.

Το Παν που εντός μας είσαι, Ζωή σώζε, Φως φώτιζε, Πνεύμα, Θεέ.

Τον Λόγο σου τον ποιμαίνει ο Νους, πνευματοφόρε, δημιουργέ.

Συ είσαι ο Θεός.
Ο άνθρωπός σου αυτά βοά μέσα από τη φωτιά,
τον αέρα,
τη γη,
τα νερά,
το πνεύμα,
τα κτίσματά σου.
Από σένα βρήκα την ευλογία του Αιώνα
και αυτό που ζητώ, την ανάπαυση στη βούλησή σου.
Με το θέλημά σου εννόησα το εγκώμιο αυτό να εκφωνείται».
ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ-ΥΜΝΩΔΙΑ ΚΡΥΦΗ-ΛΟΓΟΣ ΤΕΤΑΡΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου