Τετάρτη 25 Μαρτίου 2015

Να «αγαπάς τον εαυτό σου»

«Να αγαπάς τον εαυτό σου», ίσως η μεγαλύτερη πλάνη που κυβερνά τη σύγχρονη συνειδητότητα, που αγωνιά για τη «θεία σύνδεση» που θέλει να κατακτήσει.

Ποιον εαυτό; Ποιο από όλα τα εγώ, όταν δεν γίνονται καν αντιληπτά, μόνο ταυτιζόμαστε μαζί τους ονομάζοντάς τα «ο εαυτός»;

Ποιος είναι  ο «εγώ»;

Και η κάθε απάντηση ποικίλει, διανθίζεται με διδαχές και πεποιθήσεις, ενώ συνεχίζουμε να προσπαθούμε την πλάνη που νομίζουμε πως έχουμε αποκαλύψει.

Μπορούμε να ελέγξουμε τις αισθήσεις μας, τη σκέψη μας, τα συναισθήματα και τη δράση μας; Έχουμε πραγματικά το κυριαρχικό χέρι της βούλησης επάνω σε όλα αυτά; Σε ποιο βαθμό;

Πόσο πιστά και ασυνείδητα υπηρετούμε πότε το ένα εγώ, πότε το άλλο, ονομάζοντάς τα «οι επιθυμίες μου», «η θέληση της καρδιάς μου», «το κάλεσμα της ψυχής μου», για το μοναδικό λόγο, ότι η γνώση μας είναι ελλιπής και η έλξη τους τεράστια;

Ποιος επιθυμεί, ποιος φοβάται, ποιος παρασύρεται, ποιος πιστεύει, ποιος ορίζει, ποιος υποστηρίζει, ποιος κατατάσσεται, ποιος θυσιάζεται, ποιος έχει χρέη, ποιος απελευθερώνεται, ποιος πλανάται;

Αν δεν ξεκαθαρίσουμε τις παρανοήσεις και το μπέρδεμά μας, προς τα πού οδεύουμε και για ποιο λόγο; Ανάμεσα στις αλληγορίες, τους μύθους, τη σοφία ως γνώση, την κατήχηση και τις απόψεις μας, υπάρχει η πρακτικότητα της απλής εφαρμόσιμης αυταπόδεικτης Αλήθειας.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου