Παρασκευή 29 Αυγούστου 2014

Εναλλακτικές Πραγματικότητες

Επειδή είμαστε δημιουργοί, αλλάζουμε την πραγματικότητά μας κάθε φορά που παίρνουμε μια απόφαση. Και με κάθε απόφαση, αλλάζουμε την κατεύθυνση του μονοπατιού μας προς ένα νέο μέλλον.

Ανάλογα με το πόσο πολύπλοκη είναι αυτή η απόφαση και σε πόσες διαφορετικές κατευθύνσεις οδηγεί, κάθε φορά που απορρίπτετε μια για χάρη κάποιας άλλης, δημιουργείτε ένα νέο μονοπάτι. Προσπερνώντας τις εναλλακτικές και κάνοντας μια επιλογή, δημιουργείτε ένα νέο μέλλον με διαφορετικό δυναμικό το οποίο με τη σειρά του θα δημιουργήσει νέα δυναμικά και νέες ευκαιρίες. Η νέα κατεύθυνση που παίρνετε θα δημιουργήσει το νέο σας μέλλον και η κάθε σας σημαντική απόφαση, έχει αυξημένες πιθανότητες να επιφέρει μεγαλύτερες αλλαγές. Όμως, άσχετα με το τι αποφασίζουμε, η νέα πραγματικότητα που δημιουργούμε αφορά μόνο εμάς.

Ένα παράξενο χαρακτηριστικό των εναλλακτικών πραγματικοτήτων είναι πως ακόμα κι αν έχετε πάρει την απόφαση να πορευτείτε προς μια κατεύθυνση, μπορείτε πάντα να αλλάξετε γνώμη και να δημιουργήσετε μια εντελώς καινούργια. Μου αρέσει να οραματίζομαι την πραγματικότητά μας σαν έναν άπειρο αριθμό παράλληλων μονοπατιών, τα οποία εκτείνονται ως τον ορίζοντα.

Καθώς προχωράμε στο ταξίδι μας, μπορούμε να πηδάμε σε οποιοδήποτε απ’ αυτά και στην πραγματικότητα αυτό κάνουμε όταν αλλάζουμε γνώμη. Αυτά τα μονοπάτια αποτελούν τα μέλλοντά μας και τα δημιουργούμε με τρόπο ώστε να μπορούμε να τα αναιρέσουμε αν θέλουμε εφ’ όσον η θέλησή μας είναι τόσο ισχυρή, ώστε να μην υπάρχει η παραμικρή αμφιβολία ότι μπορούμε να το κάνουμε. Εγώ το έχω κάνει τουλάχιστον τρεις με τέσσερις φορές. Σε μια απ’ αυτές μάλιστα, άλλαξα και το παρελθόν και το μέλλον. Μου είπαν πως συνέβη κάτι το οποίο δεν ήθελα σε καμία περίπτωση να συμβεί και επέλεξα να μην το δεχθώ. Απέρριψα την ιδέα και όταν το έκανα, άλλαξα πραγματικότητες και δημιούργησα μια εντελώς καινούργια, η οποία περιλάμβανε τα πάντα όπως ήταν στην προηγούμενη εκτός από το γεγονός που είχα απορρίψει. Όλα τα υπόλοιπα είχαν μείνει ίδια και η αλλαγή αυτή περιλάμβανε και αποδείξεις με μαρτυρίες άλλων ανθρώπων.


Είμαστε δημιουργοί, είναι στη φύση μας να δημιουργούμε.  Τι συνέβη λοιπόν στην παλιά πραγματικότητα; Το παράξενο είναι ότι όταν δημιούργησα τη νέα πραγματικότητα, συμπεριέλαβα και όλους τους υπόλοιπους. Το πιθανό αίσιο τέλος ήταν πάντα εκεί και το μόνο που είχα να κάνω ήταν να πηδήξω στο νέο μονοπάτι και να συνεχίσω από εκεί, κάτι που οδήγησε στο να είμαι καλά Υπήρξαν κι άλλα περιστατικά στα οποία άλλαξα την πραγματικότητά μου και ακολούθησα μια εντελώς διαφορετική κατεύθυνση. Δεν έχω κάτι το ιδιαίτερο, εκτός ίσως από το γεγονός ότι είμαι άφοβος και έχω εμπιστοσύνη στα πιστεύω μου. Υποθέτω ότι αυτή η αφοβία είναι λίγο ασυνήθιστη αφού μεγάλωσα στο τρισδιάστατο επίπεδο και ο φόβος ήταν η κινητήρια δύναμη εκείνη την εποχή. Είχα πολλούς φόβους από νέος μέχρι μεσήλικας. Από τότε όμως έχω μάθει την αλήθεια σχετικά με το Σύμπαν, τον Θεό και τη σχέση μου και με τα δύο. Με αυτή τη γνώση μπόρεσα να δημιουργήσω τη δική μου πραγματικότητα και να της δώσω όποια μορφή ήθελα. Λένε πως η γνώση είναι δύναμη και οι εμπειρίες μου αποδεικνύουν πως αυτή η δήλωση ισχύει για μένα.

Η πραγματικότητα είναι αυτό που βιώνουμε με τις αισθήσεις μας. Κάποιος με τρομώδες παραλήρημα (deliriumtremors) μπορεί να βλέπει αράχνες να σκαρφαλώνουν στο κορμί του και αυτό τον καθιστά ανίκανο, καθώς φωνάζει προσπαθώντας να διώξει τα πλάσματα αυτά. Γι’ αυτόν είναι πραγματικά, αν και ένας εξωτερικός παρατηρητής θα τον έβλεπε να χαστουκίζει, να χτυπά τον εαυτό του και να ουρλιάζει χωρίς λόγο. Οι αράχνες μπορεί να είναι φανταστικές, αλλά για τον άρρωστο είναι πραγματικές. Αυτό συνέβη στη θεία μου όταν έπαθε μια ασθένεια απειλητική για τη ζωή της και ο πυρετός της έφτασε 40. Εκείνη έβλεπε ζωύφια και απαιτούσε από τη μητέρα μου (την μικρότερη αδελφή της) να τα σκοτώνει. Της έλεγε πού ήταν και νευρίαζε αν η μητέρα μου χτύπαγε σε λάθος μέρος, εκεί που δεν υπήρχαν ζωύφια.

Η μητέρα μου ποτέ δεν είδε τα ζωύφια, τα έβλεπε όμως η θεία μου και την είχαν κατατρομάξει. Υπάρχουν άπειρες πραγματικότητες, όπως άπειρες είναι και οι επιλογές μας. Είμαστε όμως δημιουργοί και δημιουργούμε όποια πραγματικότητα θέλουμε να ζήσουμε. Τουλάχιστον όσοι από εμάς πιστεύουμε, μπορούμε να το κάνουμε. Υπάρχουν πιθανότατα πολλοί άλλοι οι οποίοι δεν βλέπουν αυτές τις επιλογές ή δεν πιστεύουν στην ενέργεια της Νέας Εποχής και στην ολογραφική μας φύση. Αν έχετε δει την ταινία “The Matrix” έχετε μια καλύτερη άποψη για το πώς είναι στην πραγματικότητα η ζωή μας και ότι οι πραγματικότητές μας περιορίζονται μονάχα από την επίγνωσή μας και την ικανότητά μας να τις αντιλαμβανόμαστε. Ως δημιουργοί έχουμε επιλογές, δεν χρειάζεται να δεχόμαστε την πραγματικότητα στην οποία μπορεί να τυχαίνει να βρισκόμαστε κάποιες στιγμές, λίγοι όμως γνωρίζουν ότι υπάρχει μια επιλογή να ξεπεράσουν οποιαδήποτε πραγματικότητα δημιουργήθηκε γι’ αυτούς από το ασυνείδητό τους και που έχει βασιστεί στους φόβους, τις προσδοκίες τους ή τη διάθεση που είχαν όταν βρέθηκαν στη μέση μιας πραγματικότητας που δεν τους άρεσε.

Συνειδητοποιήστε τι συμβαίνει. Απορρίψτε οποιαδήποτε πραγματικότητα δεν σας αρέσει. Δεν είσαστε υποχρεωμένοι να τις αποδεχθείτε και πάντα έχετε την ελεύθερη επιλογή να αλλάξετε την πραγματικότητά σας σε αυτήν που θέλετε να είναι.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου