Δευτέρα 5 Μαΐου 2014

Έχω την δική μου γνώμη, αλλά δεν συμφωνώ πάντα μαζί της

* Το σεξ μεταξύ δύο ανθρώπων είναι ένα πολύ όμορφο πράγμα. Μεταξύ πέντε είναι φανταστικό… Στην πρώτη περίτωση είναι κάτι κακό, στην δεύτερη είναι Θεουργία, Τάντρα …και λοιπές μαλακίες
* ΠΑΙΔΕΙΑ είναι αυτό που μένει αφού ξεχάσεις αυτά που έμαθες στο σχολείο
* Η ζωή είναι μια σεξουαλικά μεταδιδόμενη ασθένεια. Ένα meme
* Ο,τι εύχεσαι για μένα. να το δώσει διπλό ο θεός σε σένα!!
* Η σάτυρα που ενοχλεί, δεν είναι η άδικη αλλά η εύστοχη σάτυρα.
* Ήλθαν τα αύρια να διώξουν τα σήμερα.
* Ποιος είναι μεγαλύτερος εγκληματίας, αυτός που ληστεύει μια τράπεζα ή αυτός που την ιδρύει;
* Ημουν Άθεος μέχρι που ανακάλυψα ότι είμαι Θεός. (Θεός+Κλήτος = Θεόκλητος)
* Παλιά ήμουν αναποφάσιστος, αλλά τώρα πια δεν είμαι σίγουρος.
* Μην αφήνεις αυτό που σε τρώει, να χορτάσει !!!
* Να είστε προσεκτικοί όταν διαβάζετε βιβλία για την υγεία. Μπορεί να πεθάνετε από τυπογραφικά λάθη
* Το να κόψεις το τσιγάρο είναι το ευκολότερο πράγμα. Εγώ το ‘χω κόψει τουλάχιστον δέκα φορές
* Αμα θέλω έχω θέληση … Αλλά δεν θέλω
* Η ζωή είναι κάτι το εξαιρετικά σημαντικό ώστε να μιλάς σοβαρά γι’ αυτήν.
* Χαμένος δεν είναι αυτός που έπεσε, αλλά αυτός που δεν προσπάθησε να σηκωθεί!!
* Όταν υπάρχει κάτι που δεν το ξέρεις, πως ξέρεις ότι δεν υπάρχει;
* Δημόσιος υπάλληλος είναι εκείνος που έχει, ένα πρόβλημα για κάθε λύση.
* Οι γυναίκες χρειάζονται ένα λόγο για να κάνουν σεξ. Οι άντρες απλά χρειάζονται ένα μέρος.
* Κουμουνιστής είναι εκείνος που δεν έχει τίποτα και θέλει να το μοιραστεί με όλο τον κόσμο …και ο Δημοκράτης, ο Σοσια-ληστής, ο παπάς χριστιανός, το ίδιο.
* Mην πατάτε το χόρτο. Kαπνίστε το !
* Το να παντρευτείς για το σεξ είναι σαν να αγοράζεις ένα Boeing 747 για τα δωρεάν φυστίκια.
* Οι γυναίκες είναι θησαυρός. Γι’ αυτό τις θάβουμε!
* Μια από τις προκαταλήψεις του ανθρώπινου νου είναι το γεγονός ότι η παρθενιά θεωρείται αρετή.
* Έχω την δική μου γνώμη, αλλά δεν συμφωνώ πάντα μαζί της

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου