Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2013

ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΤΟ ΕΛΕΟΣ ΤΩΝ ΧΑΤΖΗΕΛΛΗΝΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ


Κάτι συμβαίνει, κάτι φταίει  για την κακοδαιμονία που σέρνεται πίσω από την τάξη, ή μάλλον σέρνει την τάξη, των δασκάλων, στην χώρα της Ελλάδας. Η  μιζέρια, η αγαθοσύνη, η κακομοιριά, η αμάθεια και ο χριστιανικός σκοταδισμός, είναι κάποιες από τις αρετές που τους χαρακτηρίζουν, σε μεγαλύτερο βαθμό, απ’ ότι τις υπόλοιπες κοινωνικές ομάδες.
Αυτό που είναι εντυπωσιακό, είναι ότι οι πάντες έχουν αντιληφθεί την κατάστασή τους αυτή, αδυνατώντας όμως να εξηγήσουν το αλλόκοτο αυτό φαινόμενο. Η άποψη που μου δημιούργησε την μεγαλύτερη εντύπωση, ήταν ότι οι μαθητές που προτιμούν την εισαγωγή τους στις παιδαγωγικές Ακαδημίες, είναι άτομα πολύ χαμηλών τόνων, στόχων και επιδιώξεων.
Μια άλλη άποψη ισχυρίζεται ότι πρόκειται για μια αναγκαστικά αμαρτωλή ιστορία,  που άρχισε από τους πρώτους σχεδόν αγράμματους δασκάλους του νεοελληνικού κράτους. (Ομολογώ ότι τους πρόλαβα κάπως, γεννηθείς το 1953).
Όπως και να έχει το πράγμα μπορεί ο καθένας να διαπιστώσει ότι υφίσταται πρόβλημα επίδοσης από την μεριά της τάξης των ανθρώπων αυτών. Επίσης είναι ηλίου φαεινότερο ότι ανάλογο πρόβλημα αντιμετωπίζει και η τάξη των εκπαιδευτικών της μέσης εκπαίδευσης, όπως και αυτή της ανωτέρας και της ανωτάτης.
Πριν από δυο δεκαετίες, καθηγητής πανεπιστημίου πρότεινε στο Υπουργείο Παιδείας να μεταθέσει όλους τους καθηγητές των πανεπιστημίων στην μέση εκπαίδευση.
Το ζήτημα που θα θιχτεί εδώ έχει να κάνει με την καταστροφή κάθε έννοιας παιδείας η οποία συντελείται κυρίως στο δημοτικό σχολείο και μετά απλώς συνεχίζεται και στις επόμενες βαθμίδες.
Δηλαδή ότι ο μαθητής του δημοτικού τοποθετείται στο αμόνι της αμορφωσιάς, της εκμάθησης της παραποιημένης έως αναποδογυρισμένης ελληνικής ιστορίας, χάριν της διατήρησης της εβραϊκής θρησκευτικής κατοχής και της εκμάθησης της ιστορίας του επονομαζόμενου εκλεκτού λαού του θεού της ερήμου Γιαχβέ και της καλλιέργεια της δεισιδαιμονίας, και χάριν του διαρκούς και γενναίου ταΐσματος του κηφηναριού του παπαδαριού και των ανώμαλων καλόγερων.
Αφού λοιπόν η παπαδοκρατούμενη τάξη των δασκάλων διαμορφώσει το μαλακό ακόμα «μέταλλο» της ψυχής των μικρών παιδιών, μετά το αναλαμβάνουν οι καθηγητές για να το ντύσουν με την ανάλογη  ενδυμασία, για το είδος που επιδιώκουν, του Homο Jydixristianikus.
Να δείτε, καλοί μου άνθρωποι, με τι είδους και τι βαθμού εθνική υπερηφάνεια, διδάσκουν οι δάσκαλοι και οι δασκάλες, στα αθώα παιδάκια, την μέγιστη των ιστορικών αναληθειών, που λέει ότι οι αρχαίοι παππούδες μας ήταν ειδωλολάτρες που πίστευαν σε ψεύτικους θεούς, ενώ οι μόνοι άνθρωποι που πίστευαν στον έναν και μοναδικό θεό, τον Γιαχβέ, ήταν οι Εβραίοι!!!
Αυτό θα πει Έλληνας δάσκαλος πιστός στις παραδόσεις (Εβραϊκές). Κι όταν πηγαίνει στην εκκλησία και ακούει τους παπάδες να ψέλνουν το ελληνο-πατριωτικό «Των αγίων πατέρων ημών Αβραάμ, Ισαάκ και Ιακώβ», τα στήθη του κοντεύουν να σπάσουν από το φούσκωμα που προκαλεί το ακράτητο αίσθημα εθνικής υπερηφάνειας και σεβασμού, που του προκαλεί η ακρόαση του τροπαρίου αυτό, που εξυμνεί τους προγόνους του, οι οποίοι είναι ατόφιοι οι παππούδες των Εβραίων!!!
Πρέπει να μάθετε, επί τέλους, δάσκαλοι και δασκάλες, ότι η αλήθεια είναι ακριβώς η αντίθετη απ’ αυτό που διδάσκετε στα άμοιρα τα Ελληνόπουλα.  Και μάλιστα τα περισσότερα ντοκουμέντα είναι παρμένα από την χριστιανική βιβλιογραφία.
Ολόκληρη την αλήθεια θα μας την πει, έξω από τα δόντια, τώρα αμέσως ένας τίμιος χριστιανός. Ο Νικόλας Τωμαδάκης καθηγητής της Βυζαντινής Φιλολογίας στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Τόμος Α΄, τεύχος Α΄, Β΄έκδοση, 1956. Βλέπετε ότι μέχρι την δεκαετία του πενήντα υπήρχαν ακόμα θεολόγοι επιστήμονες οι οποίοι δεν ήταν υποχείρια του Ιουδαιοχριστιανικού δόγματος, όπως άπαντες οι σημερινοί τυγχάνουν.
Γράφει λοιπόν ο θεολόγος αυτός: «Ο χριστιανισμός υπήρξε πολέμιος κατά κύριο λόγο του Ελληνισμού, ως ζωής και ως σκέψεως… Η μεγαλυτέρα διαβολή την οποία ενήργησε κατά του κλασσικού κόσμου είναι η εμφάνισις αυτού ως ειδωλολατρικού. Λατρεία των ειδώλων , δι ήν κατηγορούν τα συναξάρια τους μη χριστιανούς συχνότατα, δεν εγνώρισαν οι Έλληνες. Εν τούτοις το όνομα Έλλην ταχύτατα συνέπεσε με την έννοια του ειδωλολάτρης, μη χριστιανός…».

Διαβάστε, επί τέλους, δάσκαλοι ιστορία και την αρχαία ελληνική γραμματεία για να κατανοήσετε την ανωτερότητα της αντίληψης του θείου από την πλευρά των Ελλήνων, έναντι της ανώμαλης αντίστοιχης αντίληψης των Ιουδαίων.
Την καταστροφή του ελληνικού πολιτισμού από τους Ιουδαιοχριστιανούς, τον ανθελληνισμό των πατέρων της εκκλησίας, την δολοφονία εκατομμυρίων Ελλήνων από τους αυτοκράτορες του Βυζαντίου και το ελεεινό κηφηναριό των καλόγερων.
Τα διαρκή εγκλήματα του παπαδαριού εις βάρος του γένους των Ελλήνων.
Τις προδοσίες του χριστιανικού ιερατείου και των μοναστηριών εις βάρος των επαναστατών του 1821.
Τις σεξουαλικές ανωμαλίες που μαστίζουν το αμαρτωλό χριστιανικό ιερατείο.
Την άκρατη και διαχρονική του επιρρέπεια στην φρικιαστική παιδεραστία.
Και σας ρωτάμε, δεν ντρέπεστε να διδάσκετε στα Ελληνόπουλα την θρησκεία της διδασκαλίας του «Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι»; Ή μήπως τα αποτελέσματα της διδασκαλίας αυτής δεν είναι καταφανή, στο επίπεδο των μαθητών σας.
Μήπως το πρόσφατο πόρισμα πανεπιστημίου της Θεσσαλονίκης, το οποίο αποφάνθηκε ότι ο ένας από τους τρεις απόφοιτους των δημοτικών σχολείων της χώρας είναι αναλφάβητος, είναι ψευδές;
Γιατί τα προηγμένα κράτη, απαλλαγμένα σχεδόν εντελώς από το χριστιανικό καρκίνωμα, δεν παραδίδουν στις πολιτείες τους κανέναν αναλφάβητο, πλην των φυσιολογικών ελάχιστων περιπτώσεων;
Πάψτε λοιπόν να δηλητηριάζετε τις ψυχές των Ελληνόπουλων με το Εβραϊκό δηλητήριο και προχωρήστε στην διδασκαλία των ελληνικών αρετών, της καταπολέμησης της δεισιδαιμονίας και της προώθησης του επιστημονικού πνεύματος, αφού πρώτα βεβαίως το πράξετε αυτό πρώτα για τους εαυτούς σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου